teisipäev, 26. august 2014

Mis saab holmidest?


Erinevad arvamused võivad tuua parema tulemi!


Haapsalu puhul mulle meeldibki just suhteline rahu ja vaikus. Kui väga soovitakse ilutulestikufestivali  selles piirkonnas, siis palun. Mina seda aga mürarohkuse tõttu ei teeks. Haapsalu jaoks on oluline nii meri kui linnud. Üldse eelistaks Haapsalus näha rohkem "klassikalist" kuurortlinna ja muusikafestivale. Spaadest rääkimata. Muidugi võin ma mõelda oma ideedest, kuidas võiks holme arendada, siia neid siiski joonistada ei saa. Kuid number üks peaks olema looduse säilitamine võimalikult ehedana ja sellega sõbralik "koostoimimine".

Seetõttu ma ei poolda ka tööstusküla rajamist holmidele ja isegi mitte elamuehitust. Krimmi holm koos Vasikaholmi, Väikese ja Suure  Viigiga peaks olema puhtalt turismile pühendatud. Muidugi koos mereturismiga, nagu Endel Susi soovitab.

Tööstuspark peaks ehk tõesti jääma Kiltsi, koos raudteeharu väljaehitamisega. Kahte kohta raudteed vedada ei jõuaks, aga see on tööstuspargi jaoks oluline.

Mis mulle aga artikli juures meeldis, oli plärala. Inimesed avaldasid arvamust ja Endel Susi vastas. Just nii peaks artiklite autorid alati tegema.

Ja ka siin ootaks arutelu, head läänlased!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar